I don't know how to love him

2kommentarer

Jag sjunger, på en underbar sång.
Jag tycker om hattar, igår röd- som tyvärr blåste av, idag en lila basker.
Jag är inte jätteglad. Det har varit en förjävlig dag men nu ska jag bli glad, man får inte sitta & tycke synd om sig själv när man kan ha kul, visst?
Jo, så har min gröna studsboll varit min bästa vän i tre dagar nu, jag älskar den & tycker att något så litet, och framförallt simpelt, kan var så kul

Åh
//Jk


p.s. jag saknar Eve så jävla mycket. Jag får dispens att svära bara därför, hon borde inte få vara på andra sidan jorden. Dumma henne, men hon skall icke tro hon slipper oss än så länge:-) Hon kommer hem till min konfirmation, och sen förhoppningsvis, om hon överlever mina "kramar" (hon skulle nog hellre föredra att kalla dem tappa-andan-i-flera-sekunder-krampaktiga-tag) så skall vi åka till henne en gång till, när far fyller år. Och sedan, sedan är det sommar och hon kommer hem, mjödö, Madonna-konsert och Eve hela tiden.
Nu är jag glad:-D
Jag har ett förjävla bra liv, och nu tänker jag svära en gång till bara för det: HELSIKE! vad bra alla är.♥


Det är som den där grenen, jag vet inte exakt vad de jämförde med, men först så var det en vanlig gren. Sen kom, vi kan dra till med, tja, en snöflinga. Sen en till och en till. Tillslut gick grenen av.
Så ta hand om alla. Sluta släng onödiga kommentarer omkring dig, eller som i talesättet gestaltas som snöflingor. En snöflinga för mycket kan få en hel persons dag att gå sönder.

2 kommentarer

Österholm

17 Apr 2009 21:30

Ja nog kan man bli glad av att tänka på Mjödö alltid!!!!

Anonym

18 Apr 2009 11:48

You don't know how to love him? Man får helt enkelt pröva sig fram, viktigast ändå att visa/säga att man gillar honom. Måste chansa lite, och samtidigt komma ihåg att man inte kan vinna på varje lott ;-)

Men hur är det man säger - vågar man inget vinner man inget!! Right?

Kommentera

Publiceras ej