Måndag

4kommentarer

SALUT! 3vlig dag. Först var den värdelös för jag är ful, & jag hatar att vara ful. Sedan åkte vi till Veronica som fyller år idag! & det var så jäkla kul! Tänk er att JAG red! Lilla Jk-jullan oppe på en häst som var döhög. Stolt över mig själv, i ordets bästa bemärkelse. Tack Vevve för en helt underbar dag! Så, vips var jag allena med Siri på stan, i hennes hus; hälsa på Katten, var vid datan & drack saft. Efter det var det dags för daaaaans!

Dagens otroliga olycka var när jag på bilden skulle vara duktig och vässpenna alla färgpennor där, det var minst hundra stycken... Jo, så satt jag där och beklagade mig över att jag inte kunde dra opp bhbanden för att jag hade skitiga fingrar dådå, men kunde inte ana att det var mycket värre än så! Jag har fått världens hemskaste vårtor!!!!!(även kallat blåsor). Kan knappt röra fingrarna, icke bra.


Men aja, man blir glad av att se denna bilden iaf! Kärleksögon! Gotlandsminnen! Sommarkänsla!

//JK

4 kommentarer

E

28 Apr 2009 11:30

Tjena snygging! gillar solisarna ;)

inte sa kul att fa 'vartor' av att 'vasspenna'! (Du ar allt for rolig!)Har varit med om dessamma, nar jag skulle fixa iordning barnens fargpennor till skolan...

See U sooooooon!! <3

Jk

28 Apr 2009 19:07

Ja, detta har blivit något av ett fenomen, hör jag. VI MÅSTE FÅ BUKT PÅ DET(bäst du kommer hem med detsamma hundögon)!!!

Men iaf, jag har startat ett parti idag, bara så du vet. Förresten jag ska nog skriva om det snart och då får du också veta det...

Men iaf, BULLEPUSS på dig!

Jk

28 Apr 2009 19:08

Haha, detta var kul & inget jag visste om. "Hundögon" ska ha såna här--->* runt. Alltså,.. Eve fattar och det är det viktiga.

Anonym

28 Apr 2009 22:07

Sötnos!! <3

Kommentera

Publiceras ej