Vi har kämpat på bra

3kommentarer

Hellojs, så dagen har spurtat idag, liksom snabbt har det gått. Fast ändå riktigt megakul!? Jag berättar om min dag här nu då så får du berätta om din på kommentarer, deal?
Bra, jo först så började min dag med att far&jag gick tipspromenad utvid Korpen där, ni vet. Sen gick vi hem och slet i mitt rum. När klockan var fikatajm, smet jag och fixade en improvisations-picknick! Det var myys, vi hade en tävling och sol och lite. Friden varade inte länge, in och fixa rum, fixa fixa fixa-fixa rum (<--- det var en låt). Ja, det var kämpigt där ett tag, men om vi nu ser på resultatet så ser det ändå förjävla bra ut! Jag älskar mitt rum! Det är dock inte heeelt klart än, men det låss vi inte om;-) I alla fall, däremellen så åt vi stuvade makisar och köttbullar också, jag åt 8 st. Jag är bra.

I princip så såg min dag ut. Visste ni förresten att jag igår lärde mig att byta kanal på radion? Jag säger å de, man lär sig något nytt varje dag.
KÄMPA PÅ♥
//Jk

3 kommentarer

Jk

13 Apr 2009 21:30

"Åhh, ingen kommenterar ju. Men jag kan ju låtsas om att jag är en ny människa, fast i för sig, vore ju konstigt om jag gjort samma sak som där oppe... de skulle komma på mig. Ja, men någon gång ska jag i alla fall ta kort på mitt rum och lägga opp bilder på't."

anna-karin

15 Apr 2009 18:49

Hej

Nu har jag hittat din blogg. Kul att ha ett nytt rum och att själv hjälpa till. Vad är det som inte är klart undrar jag? JAg ska göra ordning mitt vardagsrum och tapetserade EN vägg i höstas. Det är inte heller klart som du förstår.

Tack för idag och din underbara person. KRAM Anna-Karin prällen

E

16 Apr 2009 17:50

Min dag har varit ok, tva jobbiga tjejer att ta hand om dock...david var hos en van! Vi studsa pa studsmattan, gjorde pannkakor o mala :) I kvall blir de att vara barnvakt igen, jippi ;-/

Langtar tills jag kommer hem!!!!!!!

Love U alskade sis <3

Kommentera

Publiceras ej