Jeans

2kommentarer

Hej, just nu tittar jag på jeans på alla klädinternetsajter som finns. För det är så segt... Jag har inte ett enda par jeans! Det är precis som med bh:ar. Inga tycks passa! De kanske passar där men då är det någon annanstans de inte passar, känner ni igen er?
Iaf, big problema. Jeans är ett måste i Jullans garderob. I allas garderober.
Nåväl,  vem bryr sig om 100 år? Jag överlever noooog med kjolar

Sen FICK jag inte springa för mor idag, men jag skall ut & gå med Siri snart ändå, om bara 43 minuter :) tro inte att jag sitter & räknar minuterna♥  Förresten är jag ensam hemma för att de stack & såg på bio. Svikers!

PAX för att gå & dricka nu! Det står en gammal Imsdal bredvid tangentbordet, men vem vet hur länge den stått där?
Så. Syns!

2 kommentarer

E

27 Aug 2009 11:54

Va då gammal?? fyllde på den flaskan igår förmiddag!! och du får skylla dig själv att du inte ville följa med på bio :P btw hur gick glosorna??

Jullan Karlsson

27 Aug 2009 15:47

Nämen, du kunde jag ju tagit den... då var den ju BARA en dag gammal!! Bad luck;)

Haha. Det gick bra. Såklart!?

REGNBÅGSPUSS

Kommentera

Publiceras ej