Jag tycker om att vara mig

1kommentarer

HEJ VÄRLDENS VÄRSTA BÄSTA DAG! :D
Idag har jag varit så trött att jag skrattat åt allting, åtminstone det som var roligt!
& så har jag varit nära att begå självmord, TWICE! Först satte jag en läkerol i halsen & blev illröd i ansiktet & jag kände att luften försvann. Sen påväg hem gömde jag mig för Hedda & sen åker jag ut med cykeln.. samtidigt som en bil kommer precis framför mig!! & tro inte att jag för att slippa bli påkörd fick köra in i en buske.. för nej, så var det ju inte. Jag VILLE ju in dit & se hur löven nu skulle bete sig, skulle de repa opp mina favoritbyxor eller skulle jag bli förd till lövverkets hemliga land?! Det var ju bara det jag ville ta reda på. Hur löven skulle spela nästa drag.




Ibland kan jag känna som så att det är farligt att vara mig. Men ändå är det det bästa jag vet
//Jullan Karlsson

1 kommentarer

Anonym

28 Aug 2009 10:36

Ja, det är ju inte bara lövens nästa drag som är intressant. Utan minst lika spännande att invänta Jullans nästa drag...

Puss på dig min gull ;-)

Kommentera

Publiceras ej