Inte min dag

3kommentarer

Att kamma mitt hår är bland det bästa jag vet. Jag behöver det inte egentligen. Men det har blivit en vana jag inte kan sluta med. Det är en fin rörelse. & en härlig känsla.
& om jag kunde så skulle jag kamma mitt hår oftare.

Det bästa är också att man kan göra skillnad med bara en liten kam. Man kan göra skillnad med den lilla kammen när man borstar håret. Sidbena, tuppkam, vardagsrufs.

LÖV IS IN MY HAIR, tra la la la la la...




den här dagen suger big time. för det första är mor borta i en vecka, för det andra så kan jag inte lägga opp maskor själv, för det tredje äter jag apmycket men är ändå hungrig & för det fjärde så är jag SJUK! (det sistnämnda är ju bara en bagatell jämfört med det andra)... Tänk om jag har theee newww fleeew!

Nej, önska mig en välmående morgondag så skall jag försöka äta lite mer & gå & sova bort den här förgrymmade sjuksalvan!!!!!!

//Jullan

3 kommentarer

Anonym

02 Sep 2009 10:26

Instämmer helt. Inte min dag...

Kan rekommendera dig att leta upp cykelnyckeln och förvara den på ett ställe där du alltid vet var du har den. Kanske på samma bra ställe som du har husnyckeln?

mamma <3

03 Sep 2009 14:22

Puss & Kram

Anonym

03 Sep 2009 18:25

Hallå!

Inlägget ovan är från förra månaden. Dags för en uppdatering?

Kommentera

Publiceras ej