Astrött.

2kommentarer

Om ni skulle räknat alla gånger jag sagt as idag skulle det bli jobbigt pinsamt.

ASTRÖTT EFTER EN UNDERBAR DAG! Alltså verkligen as.
Detta har varit lättfett bästa dagen på hela veckan. Efter skolan gick vi ned till Adofoto & tog massa kort!!!! Det kommer bli så jäkla gr8! Otroligt megabamsekul var det! Precis efter det går jag hem & inser att småfolket(monstren) kommer snart! Eve & dessa skulle nämligen baka pepparkakor! Så dä gör vi! ♥

Tack för en underbar dag, jag är bra på att leva i nuet. Men inser nu också att det är så förbannat mycket att göra, så jäkla stressigt, så jag håller på att kola vippen liksom! En hel dag har gått och jag har bara haft det så fantastiskt roligt. Äsch, det var så värt det. Kons€ckvensär är  ett ord jag inte vet vad det är

Let's live life 
//Julia-Teddy

2 kommentarer

Sven-Erik Karlsson

09 Dec 2009 09:16

He1! Du skall börja skriva för någon Tidning bra.

Morfar

småfolket

12 Dec 2009 18:49

Tack för en rolig dag hoppas att du inte blev ännu mera stressad av oss!!

Många kramar monstrena i gusum

Kommentera

Publiceras ej