Det händer mycket, jag gillar't

2kommentarer





Okej, det är december, en av mina favoritmånader. Nästan varenda dag är fullproppad med underbara äventyr som jag bara älskar att uppleva, detta är en av orsakerna till varför jag älskar just denna månad. Sen tycker jag om när det är kyligt också, & snö! :-D

3VLIG LUCIA ÖNSKAR JK

(Överst ser ni dansbilderna från Musical Night-kvällen. Vi dansade till Mamma Mia, Cats, Hairspray, Grease och någon disneymusikal. Det var bland det bästa jag gjort, så bra det kändes!!!!
Igår var det Vammarskolans Dag med lucia & kärlek, här med bästis MARIA! Vi är bäst på att posa med våran pose!)


2 kommentarer

Maria

14 Dec 2009 14:00

Väldens bästa dansare!<3 Och världens bästa luciahelg! Vammarskolans var bara bäst och kul, medans östra eds var helt fantastiskt BÄST!!! :D LOVE

Julia-Teddy

14 Dec 2009 14:50

& världens bästa Maria!

ALLT är bäst helt enkelt!!!!:D

Kommentera

Publiceras ej