Hej

0kommentarer

Världens bästa HELG är nu förbi!
Julafton: Julstrumpan länsad, julfrukost(bestående av vita bönor), tjatade mig till en klapp redan innan tio. Jag fick världens sötaste mobe!!!! En lila, med spegel, horoskop et cetera. Åkte till farfar. Fixade iordning oss & gick opp till snällpelle och hans julhus med folk i. Det var så mysigt! Vid lagom tid gick vi hem och öppnade alla klappar som väntat på oss hela dagen under granen. & jag blev så lycklig, it truly r the best day on the whole yer!
Jäpp-läpp, här har ni nästan alla mina klappar: van goghs-letter, bounce-biljett, shakiras nya(♥), hårinpackning som visade sig vara världens bästa dä mä(tack lena!), franskasaker, ljus, te, tofflor & smycke. & nitlotter :) 
Jag är så lycklig! Mä människor som tycker om mig.


Insåg just att Eve är i Grejt Brittan! Är så sjukt avis, speciellt som jag tänkt på Ireland hela dagen idag & nostalgiserat mig med gamla bilder därifrån! Jag vill så megajättegärna åka utomlands snart! & Bewley's! (stället med maten godare än jag ätit någon annanstans, typ, älskar stället. ligger i dublin, såklart, och scarlett o'hara har varit där!!!!)

Nåväl, någon gång skall väl även en sån som jag bli stor, till dess kan man lika gärna njuta av tiden! (genom att lyssna på shakkkkkira!)

:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D GLAD MUN

Kommentera

Publiceras ej