Jag & mitt nya liv.

2kommentarer

Jag har aldrig ont i huvudet för jag har mina magnetarmband. Inte ens när jag har brytningfel på ögonen! Eller när jag får glösögon. För det har jag nu! Glösögon alltså. Jag ser ut som Harry Potter! Ni vet väl att jag kan trolla? Nuförtiden trollar jag mest om nödvändiga saker. & jag har bytt namn. Eller snarare satt ihop mina namn... Julia-Teddy kommer jag kalla mig från & med att denna nya glösögon-era började. Alltså igår. Förste december & idag är det minusgrader i mitt hjärta!♥ Jag tror jag skall trolla om lite snö tills imorgon....

//Julia-Teddy

2 kommentarer

Österholm

07 Dec 2009 20:23

Tyvärr måste jag göra dig besviken och säga att dina troll kunskaper kanske inte var så bra. Jag ser iallafall ingen snö. kram

Anonym

08 Dec 2009 16:20

UPPDATERING, tack!

Kommentera

Publiceras ej