Läser Anne Frank nu

2kommentarer

Guten Tag! Vi har en alldeles säregen speciell och unik dag framför oss idag! Jag vet inte om någon stjärna skall falla från skyn, eller om någon skall se jorden som den verkligen är för första gången, eller ens om alla kommer att känna tacksamhet för den här dagen, men det jag vet är att det i alla fall är möjligt! För världen är vacker!!!! och det är du med!!!! (jag tycker om att le:-)

Och snart kommer framtiden och hämtar oss, med stormsteg, med en ubåt, med hjälp av en stege eller när du minst annar det! OCH JAG TÄNKER FÖLJA MED!!!!

Just det!! Har ni tänkt på att ytterligare en resa är på väg att ta start? En framtidsresa, en resa som kanske för oss till drömmarnas land? En resa som kanske är bättre än drömmarnas land någonsin varit!? Och som vi skall skratta! Som orangutangungar hela högen, och jag allra högst! Så skoj vi kommer ha!
Det blir som man gör det till och 2010, som denna resa så tråkigt kallas(låt oss döpa om den till något annat någon dag!!), kommer bli så bra så bra så bra så bra så bra!

JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET ATT JAG SKULLE KUNNA SLICKA PÅ EN GATLYKTA!!!!

2 kommentarer

Anonym

30 Dec 2009 09:35

Spännande artikel i NT idag:

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5713002

Bilder bjuds det på i pappersvarianten.



Du är bra rolig du lilla Jullan-Gullan ;-)

Kram mor

Morfar

31 Dec 2009 13:49

Gott Nytt År Du är härlig va månne det bli av Dig.

Med dina påhitt ja har fler nitar.

kram morfar

Kommentera

Publiceras ej