Read

0kommentarer

Det var länge sedan jag hade en sådan skrivlust som jag har nu. Jag vill skriva & berätta om allt, om snön som är rolig att åka pulka i men som också gör ont att få i ansiktet när man åker megasyperfort med snowracern! Jag vill också väldigt gärna ta & berätta om mina vänner, två av dem. Vi börjar med Maria som är typ världens bästa människa, vi är typ så lika. Alltså vi är lika inuti huvudet (hon liknar en prinsessa när hon sover!). Vi brukar diskutera väldigt mycket när vi hänger, och hänger är en sak man gör nuförtiden (när jag var elva så var man med någon).
Aja, vi skall iaf förändra världen när vi blir stora.
Min andra vän heter Hedda (egentligen Heliga-Hedda, men man kan säga Hedda-Gädda också). Hon är bara så otroligt bajsbra!!!! H-H borde få en stjärna i himlen. När vi började sjuan tyckte man hon var lite konstig (men vafan alla är konstiga om man tänker efter), men nu efter två år, haha, så har man insett att H-H är mer än bara konstig. Hon är smart, hon är omtänksam, hon är snäll, hon är ... helt enkelt lite bättre än alla andra, nästan.
Så för tillfället är det dessa människor som jag skulle ta mä me om jag fick ta mä me något te en öde ö

(På den öde ön skulle jag ge H-H två instrument också, ett piano & en fiol. För hon kan spela. Hon kan. H-H kan allt.)

Jäpp-läpp, detta var allt jag hade att skriva idag. Nu skall jag borsta tänderna & gå ut i snön & förstöra "lagret". Ni vet när man tycker det är så fint när snön bara får falla & låta den vara orörd, det är detta jag skall förstöra. Det skall bli mitt fort där nu. Eller slott. Jag menade koja.

Kommentera

Publiceras ej