1 dag kvar.

0kommentarer

Välkommen till min dag.
Idag har jag bara kört mitt eget race & gjort sådant som jag tycker om. Nämligen baka. Jag har bakat, bakat, bakat, bakat, lagat mat och sist men inte minst (ni kan aldrig gissa...) joo, bakat! Många bollar i luften och allt har gått hyperbra. Jag har verkligen längtat efter denna dag♥. Toppen på moset var att det var coolt väder idag, från att gå från solsken till åska! Jag menar, hallå?! :D Tufft!









Något jag inte kan förstå är att jag har käkat lök idag. Det är typ kors i taket. Trots att det var purjolök och jag föreställde mig att det var en salladsbit. Jag är bra !

Nu ska jag gå och sussolulla.  Eller inte riktigt, jag ska faktiskt läsa först. Men sen sova, och då sen när jag vaknar har hela min tillvaro förändrats. För åtta minuter över två inatt blir jag stooor.
Jag hoppas att jag får en bra dag, och jag önskar er en ännu bättre dag!
T hand om ditt liv, du har bara
1!

//JK

Kommentera

Publiceras ej