2 dagar kvar.

0kommentarer

Idag efter skolan så började "lillgympan" igen. Det var väldigt kul att få se alla underbara barn igen men även jobbigt! & jag försökte lite smått med att vara jämställd, vilket mor tyckte var sött gjort av mig, jag gav flickorna gröna hopprep istället för rosa som de egentligen ville ha. De blev lite smått sura, men brydde jag mig? Javisst, men lite jämställdhet här om jag får be ! Haha, det krävs så lite... SÅÅ lite. Så lite i fråga om allt, en liten klick kärlek kan förändra en hel dag, så lite sol kan få en del växter att hålla sig gröna och lysande, en liten blick kan säga både det och det andra... och lite till. Så lite.



Jag sitter här & grubblar på om jag är kär. Jag vill att någon tycker om mig och håller mig när. Just nu känner jag som så att de enda som tycker om mig oavsett vad, ovillkorlig kärlek kan man kalla det, är mina böcker, skogen, djuren och allt däremellan såsom himmel och hav. Jag är inte kul, inte intressant eller cool. För jag har något annat, något som ingen annan har.

Det får du gissa ut själv,
//din vän Jk

Kommentera

Publiceras ej