3 dagar kvar.

1kommentarer

Först slutade skolan, sen gick jag till mor då hon sa att Eve har fått ett samtal idag. Hon ska åka och vara Au Pair i Ireland i 6 månader! Jag blev verkligen hyperglad för hennes skull. Äntligen, fan vad hon är värd det och så jäkla kul det ska bli ! Så då var jag ju bara tvungen att gå & köpa en blomma åt henne för att hon är braaaaaaaaaaa. Jag ville göra E glad och av blommor blir man glad ♥

Nu kom jag nyss hem ifrån mormor. Hon är en cool höna, hon. Haha! Mormor är bäst!



Nu är klockan lite, men jag ska ändå gå & sova!! Can't wait, min lilla säng som bara står och väntar på att få ta emot en stackars sliten Jk med för långa naglar på ena handen (jag är värdelös på att klippa med den vänstra så då skiter jag i högra och låter dem växa istället, hahahahahahaha).

BONNE NUIT, jag älskar jorden. Igår när jag gick hem var jag tvungen att andas in frihet. Jag gick genom skogen och var tvungen att sätta mig på mossan för att den var så fin och förtjänade att någon satt på den. Jag klappade den också, likväl jag klappade grenen. Grenarna som är så ledsna som inte har löv att pryda sin vackra stam med, eller grenarna som är så trötta att de snart går i ide för att ingen ägnar dem en blick. Men ni skall för all tid veta, att jag klappade dem

För att jag är inte som alla andra

1 kommentarer

Frida Larsson

07 Jul 2010 16:37

Jag skulle också ha klappat dem! Grenarna (träden, skogen & NATUREN) behöver en värmande blick och lena små fingrar som stryker över dem ibland. Det är nästan så man kan skymta nya knoppar (i fantasin) innan man återigen lämnar dem i sin ensamhet...



Jag gråter av lycka när du utrycker din kärlek till skog & natur Julia! Finns för få som bryr sig numera...



NATURENS PUSS(EL) <3

Kommentera

Publiceras ej