Hej ho!

1kommentarer

Siri och jag pratar över msn:D jag har inte sett henne på jättelänge! Undrar om hon sett mig...? Igår såg jag iaf Zorro.

Jag skriver på en artikel. Igår pratade mor serisöt om tatuering till mig. Jag dör av lycka ! Sofia Jannok är just nu en av de bästa rösterna i mitt öra, lyssna så får ni höra! Jag är ensam hemma och har inte gjort mig iordning. Druckit svartkryddad te, kunde då inte motstå att le. Jag är bra på att rimma. Och det är massa jag borde göra, som typ: städa rum så att jag får ett nytt, göra läxor i tonvis, göra mat, fixa mig, ut och gå, träna gitarr och skriva klart artikeln....

Jag vill kunna göra något kul, som att ut och gå och elda eller åka skridskor, baka, måla, lägga pussel:D Men det får jag göra annan dag jag har tid. Puss allt är så kul. Önskar bara att E sticker till Irland nu, och inte för att jag inte vill ha'na utan andra anledningar. Puss, jag tycker om- att sjunga en sång.

:D:D:D le.
//JK

1 kommentarer

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiri

07 Jan 2009 17:49

Pussel!<3

Kommentera

Publiceras ej