Hur länge kan vi låtsas?...

5kommentarer

Hur länge kan jag, vi, hålla på att låtsas? Att det här är det viktigaste? Viktigare än något annat? Vi fördömmer de andra, tror att de är mindre värda. Medans... det kanske är VI! Det är VI som borde fördömmas och lära oss av dessa andra människor.  Jag vet inte hur länge jag orkar mera. Det är en av de orsakerna till varför jag inte vill tillbringa mer tid här. Allt är på låtsas - om det inte är genuint. Men hur fan vet man om det är det när alla är opererade ända in till hjärnan...
Nej jag vet inte. Jag vet bara att jag vill leva, och det nu!

Jag vet inte om vissa någonsin kommer att fatta, och det gör ont i mig. För min åsikt är av den sorten att jag tycker inte att man levt förens man har sett den andra sidan av OSS. Bara då kan man bestämma vem man är och vad man vill/ska göra.

... att det vi gör är till någon skillnad av förbättring för världen?

5 kommentarer

Sandra :)

11 Jan 2009 18:37

Hej Sööööt! Hur har du fått dit den därr snygga bilden på din header* bakom din blogrubrik?!:)



Letar som en gaaalning för att få reda phur jag gör det, men så tittade jag in på din blogg o täntke att jag kunde fråga dig :D :)



Ha det bra, med kärlek<3

Sandra :)

11 Jan 2009 18:43

Hej lilla DU!

Jag undrar hur du fått in din vackra bild där uppe på din header* bakom din bloggrubrik. Har letat överallt på internet, men hittar ingen info!



Så tänkte fråga dig hur du gjort :)

Puss o kärlek till blogg!

Anonym

12 Jan 2009 17:14

Okej, x)

Jo, jag frågar han :D

Puss<3

Sandra

12 Jan 2009 17:14

Okej, x)

Jo, jag frågar han :D

Puss<3

Anonym

12 Jan 2009 17:17

Himla bra blogg!! :)

Kommentera

Publiceras ej