Kom så plockar vi dit färgen på dagen.

0kommentarer

Nu ska jag gå ned och plugga franska, det är för tillfället det enda jag orkar lägga ned min själ i. När det blir för mycket säger mor att man ska välja det man själv tycker är viktigast. Och eftersom att jag tycker franska är kul, och allt annat går det inte så bra i så blir det franska, så det så!♥

När jag ansträngt mig i dessa ca 5 minuter som det tar att lära sig glosorna måste jag belöna mig mig något! Något som jag sett fram emot hela dagen, inte sant? Mums, räkmacka med avokado! Haha.

Sen så vill jag bara säga att skithögar som vill trycka ned andra, ni är inte värda, jag bryr mig inte om er. Imorgon kommer jag att njuta av dagen lika mycket som idag. Äntligen kärlek i min dag! Allt blir vad man gör det till. Och jag ska försöka att vara denna Glädjeflicka från forna dagar.

Jag älskar liv! Vad älskar du?
//Jk

Kommentera

Publiceras ej