Måndag

0kommentarer

Igår hade jag en helt dunderbra dag. Väcktes av paket och sång (tveksamt, men det skulle nog likna det) och en virvlande flagga utanför fönstret. Helt perfekt dag tillbringades med släkt och familj. Det som jag fick var tepåsar, temuggar 6 st som förövrigt hette Julia dådå, vegabondskor, böcker och ansiktsbehandling. Det bästa var trädet med 15 lappengar på och Sofia Jannok-konserten. SÅ LYCKLIG JAG BLEV. Tårar i ögonen såklart, varm i hjärtat och hoppade opp och ned. Jag menar hur ofta kommer hon till Nkpg? Men så bara vips, behövde bara tänka det så kom hon. Så tajmat. Så på onsdag blir det fara och färde, då jag ska lyssna på Sofias jojk ! :D
 


Nu har äntligen dansen börjat, så jag är precis hemkommen. Vi dansade en rolig dans som mig kom att gilla. Roligt och ha Carro tillbaks också.
Nu ska jag gå och duscha, sen hoppa i säng med noboken i högsta hugg. Fyfan va tråkigt när man inte fattar något.

Jag behöver all kärlek jag kan få, bonne nuit
//JK

Kommentera

Publiceras ej