I'm superman

2kommentarer

The day has been great:) exept for: no just kidding. I don't wanna talk about things that I don't like. It's boring. So lets talk about...hmm global warming. No, too serious. Blablabla...

Om alla lärare frågar vad som är fel när man gråter, men inte ens vänner. Vad tyder det på?
1. Dåliga vänner. 2. Att jag är dålig. 3. Eget förslag.
Jag tror 2. De tycker inte om mig och just därför bryr de sig inte. Och min bästa vän sitter på andra sidan jordklotet i sex månader till! :( jag vill bli stor och flytta och slippa sånt här:D

Min plan till detta (nej jag tänker inte bara sitta här och lyfta på fettet nån gång ibland och tycka synd om mig själv) det är att skaffa andra vänner. Till exempel ens farfar! Nej bara skojar. Vi är ju redan vänner hallå! ;-) Bara för att göra honom glad tänkte jag faktiskt gå till honom imorgon och ge honom muffins! Jag brukar inte gå till honom och nu när jag insett hur ensamt det är att vara ensamså har jag bestämt mig för att ge honom lite kärlek. Tillsammans klarar vi allt! Jag är bra på att vara glad och så, dela med mig av mitt hjärta, då måste jag göra något av det och inte bara sitta här med alla mina krafter och låta det gå till spillo.
(jag vet att jag låter som superman.)

//JK

2 kommentarer

?

29 Jan 2009 19:44

3

E

02 Feb 2009 13:04

DU AR INTE DALIG!! DU AR BATTRE AN ALLA ANDRA! Vad var problemet? Tell me! TippToPP 4-ever!

Kommentera

Publiceras ej