Where are you, and what are you doing?

0kommentarer

Hej, äntligen hemma, skolan är inte värd att nämna så vi går direkt på när jag skulle gå hem idag. Då kom jag nämligen på mig själv att jag undrade om Eve var hemma!? Haha, så blev jag sådär dödligt lycklig för hennes skull. (hon är i Ireland, ska vara där i 6 mån för dem som inte vet). Och det kändes så bra, så fick jag sms av henne och hon sa att hon pratat med en gubbe. Haha, det tar sig, det tar sig.. E & jag är de mest blyga flickorna i det långa landet falukorv, bara så ni vet.
Hoppas grisen har'et bra, och skriver blogg (intressantajag.blogg.se) så får vi se vad som händer.

Jag har redan börjat sakna en sak med henne; Att jag jämt kunde ringa till henne så sprang hon ned till sjön och mötte mig med kameran så att vi kunde ta kort på änderna. Idag var det massamånga änder... & jag bara såg hur de så gärna ville bli fotade:(

Nåja, livet går vidare!
//Jk

Kommentera

Publiceras ej