Julia

2kommentarer

Idag kära prinsessor & prinsar som läser min blogg så har det varit pankacksparti här, alla mina vänner var här & snacka om att det blev trevligt! Det bjöds på pannkakor(såklart), ordlekar, ballongsmälleri, plocke-pinn och annat roligt. Det var en liten duell också, priset blev så att den som vann fick förstaparkett när jag uppträdde med min fiol!♥ (det är ingen fiol utan en sån där man blåser i och sätter fingrarna på, nivet?) (jag kommer inte på vad det heter, men för tillfället så skulle vi ju kunna kalla den blåsa-sätta-fingret-på-ton!)

Har ni tänkt på att allt verkar ordna opp sig till det bästa till slut? För bara ett tag sedan trodde jag att jag läste för mycket och att mina ögon därför skulle gå sönder. Men det gjorde de inte! För jag kan se, hörde ni det? JAG KAN!!!!
& imorgon kan vi åka till Öland om vi skulle vilja, och det vill vi.
Det bästa vore definitivt om jag tog fingret ur ändan och började packa det detsamma (förlåt för uttrycket men far säger alltid sådär & jag har alltid velat säga det för det låter så bonnigt)

TACKE CARE
//Jordgubbsjullan

2 kommentarer

Anonym

17 Jul 2009 23:44

Öh, ALLA dina vänner?? Stackars dig i sådana fall... ;-)

Siri

22 Jul 2009 21:57

Öööhh, varför var inte jag bjuden dådå? Om inte jag har fått detta om bakfoten så är väl vi BV;s????? :O <3

Kommentera

Publiceras ej