pankacksparti!!!

2kommentarer

Världens snyggaste naglar, nysådda blommor i mitt land, solsken, resplaner och snart mycket snart PANNKAKSPARTY!♥

jo, kl halv ett idag har jag arrangerat pankacksparti. det blir även ett litet uppträdande också. snacka naaajs! haha! jo, jag vet att alla inbjudna typ längtar :)

& om sisådär en dag så åker vi, någonstans. sedan skall eve&jag till öland, sen gå hem därifrån. trasktrask.
då vet ni var ni har mig närmsta framtiden!
juste! det är farligt att läsa för mycket, det måste det vara. ;-(

GLAD SOMMAR PEOPLE
//Jordgubbsjullan

2 kommentarer

EMEK

17 Jul 2009 12:00

VA!!? Varför är jag bjuden till kl 13 om "pankackspartit" börjar redan halv ett?

Jk

17 Jul 2009 20:09

Bara för att ni inte kan läsa av min klocka rätt, dumbommar! (.....;-)

Kommentera

Publiceras ej