Allt & inget

4kommentarer

God afton! Mor tvingade mig att vara vaken! Haha, nu när det är lov vill man ju alltid vara vaken till minst 12 eller 1, men idag för ombytes skull ville jag gå & sova vid tio. Fick jag det? Nej:-) så nu sitter jag här & det kan jag lika gärna göra tills det blir spöktimme & jag kan gratta Kris-Tina när klockan slår tolv, hon har nämligen namnsdag! Sista namnet på fruntimmersveckan.

 Iaf, livet går på som vanligt. Promenaden från Öland till Valdemarsvik gick allt annat än bra, det började åska & spöregna efter ca 6-7 kilometer! Jordens undergång!! Blev taxi & buss hem, grym besvikelse. Men redan på tisdagen gav vi oss ut på mer lyckliga äventyr som att gå till Gusum istället. Det är ju nästan likadant;-) Sedan läste jag ut Scarlett. Vill. Ha. En. Fortsättning!!!!!!! NU!!! Men jag fick läsa Flickan med de röda skorna istället vilken också var en syperbra bok, tack för tipset! Så nu blir det att plöja en Agatha Christie innan jag skall börja med Barack Obama. Igår förresten var jag på en inte-så-jättebra-konsert. Snarare en dötrist en. Roger Pontare & en annan jänta. Inte en enda av vår älskade Pontares egna sånger. Ledsamt.

Just nu hör jag hur regnet bara öser ned, jag älskar det! Nattregn är bland det härligaste jag vet. Att ligga i sin säng och vaggas till sömns av pärlor från molnen. Det är en gåva! & en värdefull en.

TA VARA !
//Teddy Cherman

4 kommentarer

Anonym

24 Jul 2009 11:06

Julia Teddy Eläsbeth utnämnes härmed till dagens, veckans, månadens, årets, decenniets, VÄRLDENS mesta HUMÖRMÄNNISKA!!

Kram moren

Österholm

27 Jul 2009 16:10

Ja tack för gratulationen, ni var ju först kan man säga!! Visst var boken gripande man gråter ju så ögonen svider. Ja gå till Gusum är ju ett äventyr i sig kan man ju säga blir nästa att simma till Mjödö???? kram kram

Jk

27 Jul 2009 23:40

Ja, jo, vi tänkte ju det. Vi har planerat att hoppa i från bojen, du vet? Det hade vi tänkt! ;D

mamma <3

28 Jul 2009 11:06

Och vem har det innevarande rekordet på att hoppa i spat på Mjödö då om man får fråga??

Hahahaa... kan fortfarande se Eves snopna min frmför mig ;-)

Kommentera

Publiceras ej