Julia

2kommentarer

Den här sommaren har varit underbar, som somrar är! Jag har hunnit med att bada i alla olika möjliga H2O, jag har haft mitt första sommarjobb, läst ut X antal böcker och så har jag slappat sönder! Här är lite bilder från min sommar...

 
Eves välkommen-hem-fest/100-års kalas.


Detta plåster fick jag av Eve när hon kom hem, I LÖV PLÅSTER


 
Höm... ehh, ingen kommentar.. Men söt är jag.


 
Teskedsgumman och flaggstångs-Siri? Nej, det är faktiskt inte så stor skillnad, hon har bara på sig mina 12½. Vi är typ lika långa annars  ;-)



BADA BADA BADA



Mitt pankacksparti! Ni minns väl att jag berättade om det? Kalas kalas♥



Mini-golfar'n nr 1, that's me! Här på en megahäftig bana på Öland.



Vandraren. Picknick i väskan, såklart!



Pannkakor tycker vi om. Min överraskningstårta!



Jag har ju alltid sagt att ni skall vara rädda för oss, mohaha. Vi byter skepnad likt Edward Cullen, typ?



Sova-över-bästis.



Roger Pontare.

Det här är inte hela min sommar, det är några delar från den.
Så får vi hoppas att det kommer mycket mer saker framöver, Mjödö & Madonna är bara två exempel.
För sommaren är låååååångt ifrån slut, non?

BISOUS
//Jk

2 kommentarer

E

28 Jul 2009 16:37

Visst har det varit en toppen sommar, men som sagt bättre kommer den att bli! Får då hoppas på lite bättre väder så man kan tex gå från oskarshamn till Viken som några fånar hade planerat att göra :-P

LÖV U

Siri

04 Aug 2009 10:26

Sovaöverbästis, kommer hem snart, sova över igen??:D:D<3

Kommentera

Publiceras ej