Det va liksom ba...

0kommentarer

... en sån där unge vill jag ha!!! när jag pratade med Laura & Andrea nyss. "Hello Julia" med en bebis-engelsk-röst! kan ni tänka er det? jag sa till Eve att hon får ta med en hem när hon kommer på torsdag, om en vecka bara:-D just nu är hon i Cannes och har det bra... i två veckor... med sol och bad... med fransktalande människor med fina kläder... underbara historiska byggnader... och allt annat som bara är så mycket löööööv ♥♥♥♥♥

Sommarjobbet oppe på Vammarhöjden är syperbra! Senaste inlägget kanske indikerar på motsatsen men nu har jag fått byta avdelning och jag jobbar tillochmed över, frivilligt. Sååå söta tanter!

Nu skall jag gå och duscha, sedan göra en ritning på mitt kommande slott i Frankrike.

AU REVIOR! GLAD SOMMAR! LEV LIVET OCH TA HAND OM ER! (sola inte för mycket! & ramla inte i någon trappa!)
//Jk

Kommentera

Publiceras ej