Hoppas att mor blir åtminstone lite glad.

2kommentarer

Jk//
adjö.
jag har släppt in mer ljus idag, jag hoppas att mor blir glad.
det är inte så kallt som det ser ut.
på tal om mössor så har jag badat svindlande många gånger nu.
jag antar att det blir så när man är stor.
det är synd att man har inte-vänner-längre vänner. ni vet såna man va vän med och sedan tappade på vägen?
får se vad som händer senare i veckan. skulle vilja vara med en vän.
om ingen har märkt det så skriver jag åt fel håll. jag märkte det direkt.
sedan skall jag sticka mig en mössa i någon fin färg.
flaggstången ser ut att gå av på mitten. haha.
solen skiner ju trots allt. elr jag tror det i alla fall.
jag känner mig busig idag.
goddag!

people, om jag skall köpa en liten snygg kamera som är bra, vilken skall jag köpa?

2 kommentarer

mamma <3

15 Jun 2009 19:38

Mamma blev inte bara lite glad, utan väldigt mycket glad!!! ;-) Sådana initiativ gillar jag, att ens komma på tanken att byta gardiner bara så där... Tack älsklingen min <3

Anonym

15 Jun 2009 22:29

Du är en ljus-insläppare av rang! Love U <3

Kommentera

Publiceras ej