Min kropp var på besök i Afrika!

0kommentarer

jag har varit på afrikansk dans nu i två timmar. det var ohyggligt spännande och ganska roligt, får man väl lov att säga! man ser ut som en apa när man dansar, & vems högsta önskan har inte det varit liksom? Just wondering.

Men iaf, idag har jag & fnajtarna åkt moppe-ped & party-moppe klippt hela dagen, nästan. det var klassens dag där man får göra vad man vill med klassen. Världens bästa 8B var på Grännäs och tog det lugnt/no-lifa på mopparna. Dagen kunde ju inte ha varit bättre.

Snart sommarlov och då tänker jag leka 24/7. Där har ni min sommarplanering! Kyss på det!

Jo, ganska sammanhängande inlägg detta. Eller?
Jag skall se på Projekt Runway snart, det är final om jag inte missminner mig.

SEN SÅ VILL JAG BARA GRATULERA HEDDA, när jag kommer ihåg det, FÖR HON HAR KÖPT SINA FÖRSTA KLACKADE!!!!:D vi älskar högklackat

TACK & GOD NATT!!!
//Jk

Kommentera

Publiceras ej