När vindarna viskar mitt namn...

1kommentarer

Nora är hemma! Ni vet, den fjärde kakbiten i saft-gänget? Siri, Viktor, Jk & Nora!  Japp, så igår åkte vi till Vevve och basta & badade hela natten lång, jag hoppade i H2O:et! PLASK. & det var 16 grader (kl elva på natten). Vi såg två fladdermöss också.
Jo, sen sov vi hos Siri, Nora & jag.

& jag vill så gärna ha en katt. En liten kattunge. Så, snälla alla människor som kan övertala min mor, G Ö R   D E T ! ! ! !
Så glad jag skulle bli, och jag som fortfarande sörjer att Knasper blev skjuten borde ju få förtjäna liten katt. En svart liten, liten katt med vita fötter. Mjaaaauu. Det skulle jag.
Övertala min mor!!!!

PUSS
//Jk

1 kommentarer

E

27 Jun 2009 17:02

Va jag visste inte att Knasper blev skjuten?? va har sagt de!?!

Love U <3

Kommentera

Publiceras ej