Nelson Mandela!♥

4kommentarer

Härmed vill jag klargöra att JordgubbsJullans bästa bok finns i Mandelas- Den långa vägen till frihet. En inspirerande och revolutionär bok som skildrar hans liv från födseln till brottsling och hjälte. Han riskerar sitt liv för mänskligheten och jag anser att den är så värd att läsa. & den här gången är det faktiskt den absolut bästa boken jag läst av alla(och jag har ju läst ett antal). Nelson som person är bara så REKO!

Japp, förövrigt så skiner ju solen.

Vilken är din favoritbok? <-----

4 kommentarer

mamma <3

28 Jun 2009 12:22

Stieg Larsson-trilogin kanske, om man vill ha spänning och sträckläsning.

En klar favorit som jag älskade (iaf då när jag läste den och numera i gott minne bevarad ;-) är annars "Ängeln på sjunde trappsteget"

Jk

28 Jun 2009 23:02

Kul att en snäll själ svarat!

Älsklings-Morbror

01 Jul 2009 17:34

Jag har läst många böcker i mitt liv, min favoritbok är Volvo:s Europaatlas !



Kramar från oss på solsidan.

Österholm

01 Jul 2009 20:02

Flickan med de röda skorna, den är snyftande bra och man värdesätter sitt liv efter den.

ps. vad bra du dansade förrut ds.

Kommentera

Publiceras ej