Okej, mitt hjärta hoppar studsboll

2kommentarer

Imorgon är det dansavslutning i mitt hjärta, jag är både förkrossad och överlycklig! Jag älskar att dansa & att uppträda!! Wish me break a leg! & för Guds skull, var på Grännäs kl 2!!! Ni kan ju inte för allt i världen missa när Jk skakar rumpa & skall leka elefant på scenen!?! MUUUUUUUUUU! BÄÄÄÄ! MJAUU! WOFF! 

IMORGON SKALL VI REGERA!!


Okej, chill down Jk. Jag är helt galet oppe i varv. Jag är ... bara så lycklig just precis nu.

och jag önskar jag hade någon att dela den med

men nu skall jag borsta gaddarna och ta ett megakliv i sängen och bara sova i ilfart och sen typ

"...together we run this show
bite your lips cause you know how you feel it
when I shake it you know you're addicted..."

2 kommentarer

Siri

07 Jun 2009 10:50

JAAAAAAAAAA!! Dansuppvisning, det ska bli så KULKULKULKUL!! PUSS

Österholm

07 Jun 2009 19:52

Du var SÅÅÅÅÅÅ duktig på dansuppvisningen eller alla var det man blir så glad av att se er!!!! kram nu ska vi ha film kväll vi hade i allafall tur med vädret igen chips dipp och choklad!!!!

Kommentera

Publiceras ej