Roadtrip i Ireland

0kommentarer

Hej, forstar att ni saknat mig; Beklagar det, & att det inte finns nagra prickar pa vissa bokstaver.

Sitter just nu pa ett internetcafe i nast storsta staden Cork, har precis atit fodelsedagsmiddag med far.
Det har varit absolut helt underbart har. Inte som man tankt sig med naturen precis. Forra gangen vi var har sa var vi ju i princip bara i Dublin men nu har vi varit pa roadtrip i de sydvastra delarna. Och det ar fullt med syperhoga berg och helt otroligt fina strander: idag trodde vi nastan att vi var i Grekland! Har aven besokt den vastligaste punkten i Europa, sett delfinen Fungie pa en meters avstand, akt hast & vagn till ett H2Ofall, badat i Atlanten, sett ebb & flod & jag vet inte allt som hant! Haha, det ar riktigt skoj hela tiden. Bara vagarna har i Ireland orsakar skrattattacker. De ar sa fasansfulla, daliga, snabba, krokiga & guppiga att vi funderar pa att kopa oss varsitt njurbalte... APKUL tycker jag att det ar. Mor blundar hela tiden, det ar sa smalt sa det knappt gar att fatta. Sen fick Eve motorstopp i en backe dar det stod massa folk bredvid pga av ett mopedrace. Naval, da fick hon motorstopp & fick panik, sedan nar hon satte pa bilen igen akte hon bakat lie & jag kan fortfarande se irlandarnas miner nar detta skedde. Men sen fick hon tag i bilen igen och kunde aka uppat, da borjar alla appladera, Hahahahahaha, galet kul.
Underbart, fantastiskt, otroligt.
JAG LANGTAR inte HEM!!!

KYSSAR, KRAMAR & PUSSAR
ha det bast allihop sa syns vi pa fredag!
//JK

Kommentera

Publiceras ej