Du skall inte vara så lättlurad.

1kommentarer

Jag har just sett Confessions of a Shopaholic och jag måste säga att den var så underbar, typ bäst (så säger jag om nästan allt jag ser, hör eller läser). Men det som var så SPECIELLt med denna var att den fick mig att bli glad, känna pirr i kroppen och längtan efter sann kärlek. 
Det är inte sann kärlek att få den perfekta väskan, en slängkyss av bästisen som snackar skit om dig bakom ryggen eller ytliga saker, ni vet vad jag menar.
Det är sann kärlek att finna den
perfekta människan för just dig. Personen som kan läsa dina tankar, avslutar dina meningar, tycker om dig även fast att den vet allting om dig och den du bara känner att du exploderar likt ett fyrverkeri när du ser.


Tack för att ni finns;
ewa, EVE, siri. maria.


(ni kanske ser att jag har trixat lite med namnen och orden. och
mor, jag vet att du inte tror på att något kan vara perfekt. men du är det. du är den mest enastående människan jag någonsin mött.)




GOD NATT ALLIHOP, hoppas att ingen orkar läsa det ovanför.
Ibland springer en katt iväg. Ibland får man en berättelse. Sprang katten verkligen iväg?

1 kommentarer

Siri

19 Jun 2009 11:47

Haha. Puss på´re! Våran katt sprang inte iväg, jag vet inte hur det var med eran!:D<3

Kommentera

Publiceras ej