Bananas are not for monkeys

3kommentarer

Bananer är min absoluta favoritfrukt. Det finns knappt något godare, förutom de gröna som jag ogillar, för de är inte bananer ännu. I alla fall, så sitter jag & käkar rostade bananer nu♥.
Det jag vill prata om i detta inlägg är dock inte bara bananer, nej det är om att jag tycker att det är jättekul att ha egna pengar! För jag är så smart så nuförtiden köper jag bara bra saker. Som idag, jag gick till Hedda-snälla-gäddas prao och köpte såjord och fem olika påsar med fröer! Liksom kärlek, hörru. Och en gång köpte jag en historiabok och ett konstspel. Jag är bra som har pengar att spendera på kloka saker.

Idag har jag varit i affär'n och plockat. Jag har burit trä som vägde så-mycket-så-att-Jk-fick-ont-i-ryggen-och-stickor-i-handen mycket och tänkt på att nu är lovet slut och skolan börjar igen. Åhhhhhhhhhhhhhhh, storsuck! Jag har typ 718291726528710030028171652423 saker att göra som jag ligger efter i. Då är det bra att ha bananer och frön. För av bananer och frön blir man glad. Glad är bäst att vara.

ÄT BANAN!! nu ska jag gå och göra korsord♥
//Jk

3 kommentarer

E

20 Mar 2009 11:37

E

20 Mar 2009 11:40

upps, lite for snabb pa knappen ;P

trodde inte att du kunde hantera pengar? ;P en fraga dock, var kommer de ifran?

Jullis pullis da! Ga o gor dina laxor nu bums! Fa de overstakat bara =D

Love u <3

Jk

22 Mar 2009 09:20

Svar: Jag fyllde stor, då fick jag pengar!:) & just precis snaaaaart ska jag faktiskt börja med svenska & historiagrejer. Fyfarao så kul.

DU ÄR BÄST, jag tycker om dig!

Kommentera

Publiceras ej