Det här var en lökdag.

0kommentarer

Visste ni att det första radioprogrammet spelades på julafton 1906? Det var den kanadensiska uppfinnaren Reginald Fessenden som spelade jullåtar och läste ur bibeln för fartyg och annat som hade såkallade radioapparater. Först så hade dessa använts till att skicka morsesignaler men nu kunde man även prata, och det var först efteråt man kan kom på vilket otroligt ting man hade uppfunnit. Tänk dig att leva utan en radioapparat idag!!

Idag hade vi musikprov. Jag ogillar skolan starkt. Och detta har praktiskt taget varit en jäkla lökdag!(jag hatar lök). Så för att inte göra alla på dåligt humör genom att rada opp allt dåligt som hänt för mig så struntar jag i det och avslutar med att säga att jag ska på kör sen, Jesus Christ Superstar!

Så, PUSS eller något. Ha det bättre än mig i alla fall :)
//JK

Kommentera

Publiceras ej