Far, jag kan inte få opp min kokosnöt

0kommentarer

Visste ni att Shakira föredrar att uppträda barfota? År 1995 gav hon till och med ut en låt med betydelsen barfota och hon har startat en välgörenhetsstiftelse som betyder barfota. Jag tycker mest om strumpor!

I alla fall, Hej!!! Förra inlägget var ju för jäkligt, så nu har jag gått & blitt glader igen! Lagt all ilska i kategorin "försök glöm det".
Så nyss kom jag hem efter en och en halv timmes körsång, vilket var sådär. Typ kul! Sen kom mor & mötte mig vilket alltid gör mig glad. Så nu hoppar jag, spelar flöjt och är bara så pigg igen! :D Vi håller på & klurar hur i sjutsingen vi ska få opp kokosnöten också, men läste att man antingen kunde borra, spika eller såga opp den. Får se vad det blir, spännande är det i alla fall.

Jag tror att Eve ringde nu också, bäst att kila ned och se efter!
CIAO
//JK

Kommentera

Publiceras ej