Filmjölk

1kommentarer

Visste ni att man i genomsnitt har 100 000 stycken hårsäckar? (det heter Alopeci om man inte har något hår, fast det kan även kallas flint) Men 1 hårsäck producerar cirka 20 hårstrån under ett helt liv. & håret växer i en hastighet på 1-2 centimeter per månad och man tappar sisådär 100 hårstrån om dagen. Håret är bra för det skyddar mot solen. Håret kan få en grå nyans när man börjar närma sig gammal ålder för då förloras pigmenten...
Blablabla, nu vet ni i alla fall lite om hår + att denna information är främst riktad till min kusin Kris-Tina, he he;-) Nej, men du får väl checka så att allt är rätt!♥
Anledningen till att jag är på hårbanan idag är nämligen att jag nyss fick en hårboll i filen..... YUMMIE
Nej, nu skämtar jag igen, ingen hårboll i filen utan Kusinvitamin-dag imorgon, färga håret! Jag har sett fram mot det hele vecka! Men har inte helt bestämt färg ännu men det lutar åt krulligt. He he :-D

Nu ska jag gå ned och diska av min filmjölksskål och tråka ut mina päron med min fantastiska humor. Sen ska jag döda tid i historiaboken! Löv history

PUSS, JAG TYCKER OM ER
//jk

1 kommentarer

Anonym

05 Mar 2009 21:47

Halloj ja det var hår information det och alla rätt hade du också bravo bravo!!! syns imorgon kram kram

Kommentera

Publiceras ej