GRAND BISOUS

0kommentarer

I Irland gick folk i t-shirt & shorts i Viken går Julia med hjärtformade rosa solglasögon. Vad gör du för att välkommna sommaren? Ger en kram till trädet du står breve', ägnar en sekund åt den mödosamt arbetande larven som kravlar på gatan och senare ska bli ett vårtecken, en fjäril? Det gör jag! Och så hoppar jag lite extra, för glad för att låta fötterna hålla marken på plats. Anyway, Twilightmusik är bra. Skulle du kunna leva utan musik? Jag skulle så gärna vilja lära mig att spela flöjt och gitarr och piano. Eller kanske mungiga, dragspel och bas *rycker på axlarna*

Idag har jag praoat med far, får eller höna? Det är liksom hur intressant som helst, se hur folk bor! Det är en upplevelse. Vissa gånger är det inte lika kul då det knappt går att andas i rummet. Men jag fick låna handskar, munskydd och hörlurar med musik i. Nu jobbar pappi också, med mitt rum som förhoppningsvis är klart snart. Jag vill ha en fisk då, i mitt nya fina rum. En fisk, en fisk som gör mig sällskap och kan prata med mig, han ska naturligtvis heta fisk också... men inte äta!

Försök se det bra i det dåliga... Bestämmer du vad som är dåligt?
//Jk

Kommentera

Publiceras ej