Heaven on their minds

0kommentarer

Visste ni att från 1638-1655 så hade Sverige en svensk koloni i Usa, i det område där Delawere ligger nu?

Jag har lätt för att känna mig instängd i trängda utrymmen & får som liksom klaustrofobiliknande anfall väldigt lätt, jag är dessutom otroligt höjdrädd och vågar knappt stå på en stol... Till råga på allt så har jag aldrig flugit flygplan. Men visst, Maria&Viktor lugnade ju verkligen ned mig i skolan "alltså det är typ kul och så, men när ni lyfter så till att tugga... ja, tugga som en galning hela tiden, sluta inte bara!!" 
Vad har det förresten med saken att göra? om man tuggar eller inte? HAAAA, hjälp!! tänk om det typ är risk för att ett fönster går sönder och infarandes kommer små små söta fåglar, såsom Maria sett på teven, och för att inte kvävas av deras luddiga små vingar i min luftstrupe så måste jag tugga och sen liksom, jaa? Hum... jag vet inte?... men nu antog min räddometer nivån 2, =scary! Trudelutt, tra la la la la la...

Men nej, det ska förhoppningsvis gå väl, flyg är ju säkrare än bil åtminstone, och vad är det värsta som kan hända liksom, dö? Nej, det vore förmodligen en baggis i jämförelse mot om jag skulle få ett anfall, för det om något vore ju pennibelt; om jag sprang omkring och gasta om jordens undergång eller något. Aja man vet aldrig vad Julia kan få för sig, men för säkerhets skull äter jag ingen frukost imorgon!

SE YOU SOON LITTLE MISS E.
NU ska jag gå & packa väskan, jag känner att tiden är inne.
HJÄRTA
//JK

Kommentera

Publiceras ej