Jag älskar att flyga flygplan!

0kommentarer

Som ni hör så överlevde jag, minst sagt, flygresan till det gröna landet Dublin. Ditresan var i början krampaktig och mina händer dröp av handsvett. Men sen när det gått över & jag insåg att detta var ju inte det minsta farligt så kunde jag reflektera lite och som en blixt från klar himmel insåg jag att detta var som att åka tåg, båt och helikopter - TILLSAMMANS! Bokstavligt talat. Jag älskar ju att färdas med alla de nämnda så detta blev ju riktigt angenämnt. I alla fall så kunde jag inte sluta tänka på att jag så gärna ville vara en Krambjörn, Peter Pan eller Isabella Swan...

Det var otroligt kul att få se Eve igen, dock konstigt. Hon har blivit så vuxen och allt. Men hon såg ut att ha det bra, hon är så vacker! Jag tycker om'na. Mor&hon kunde ju i princip hela staden så det blev guide med dem, fast vi åkte buss-guide-tur också.

Det har varit så kul och häftigt, tack Mor.
Bilder & sånt kommer i framtiden!
Nu kan jag inte koncentrera mig längre, jag lyssnar på Twilightmusik !
MED KÄRLEK
//Jk

Kommentera

Publiceras ej