Med min flöjt

4kommentarer

Visste ni att år 1725 den 8 februari så dog Rysslands tsar Peter I(den store)? Joo, obduktionen visar att han dog blott 44 år gammal av kallbrand i urinblåsan! Detta är ju för tragiskt... Men i alla fall idag så skjutsade Siri mig med sin cykel, och liksom vi är ju så stora nu så vi får cykla utan hjälm ju hihi, men då så haglade det typ så in i tusan. Så där kom vi i världens fart (typ 1km/h) med ett paraflax i handen, två megastora väskor och två skrikande damer! Haha, Siri skrek för att hon fick haglet i huvet så det gjorde ont, men jag skrek för att det var så förbannat kul!!! :D

Ja, såhär kan en hel dag utav Julias liv se ut, nästan!
Jag ska bara på dans sen; skaka rumpa och hoppa som en apa, för alla vet väl att vi dansar afrikansk dans?! & då är precis allt tillåtet att göra! Det är liksom Loooooove. Fast synd är'e att vår Dans-Carro skall sluta. Hon får dumma ungar i magen hela tiden känns det som:''C
PEACE !
//JK

4 kommentarer

mamma <3

03 Mar 2009 10:04

Hörrödudu - "dumma ungar i magen" är inte en riktigt okej beskrivning av ett av livets största under. Tycker jag iaf...

E

03 Mar 2009 11:05

Tur att farbror polis inte var i narheten nar ni skjutsa varandra far da skulle de blivit boter :P 500 spann bara sa dar ;P

Miss u

Siri

05 Mar 2009 17:17

Jag tycker INTE om hagel! <3

Jk

05 Mar 2009 20:33

ALLA tycker om hagel, det är en oskriven regel vettu. & JAG TYCKER OM DIG!:D

Kommentera

Publiceras ej