Nya tag, pigg & glad!

0kommentarer

Hej! Har sovit hos Siri inatt, Maria också. Det var jättekul, vi såg på film, målade naglarna fina och typ sov. De är mina bästisar. Katten var dögullig, och gissa vem som fick bära honom om inte JAG! Lyckan var fullständig. Filmen btw, var väl inte riktigt min smak. Jag satt mest och gömde mig under filten. Scarryyyy, men man måste ju härda ut liksom. När man äntligen har blivit 15 måste man ju se på läskig-filmerna!  :)

Idag när jag gick hem dådå, fullt med sol och så plötsligt ser jag de första små gula blommor sticka fram under grässtråna! Yey, äntligen sommar! Verkligen efterlängtat. Jag vill bada och blåsa blåsbubblor, studsa studsboll och tälta!!
Wiiiiie, och vet ni vad som hände igår? De flesta vet att jag verkligen inte kan göra pannkakor, verkligen menar jag då. De brukar oftast bli brända tegelstenar. Men igår, då hade jag magiska fingrar och pannkisarna var så goda att jag höll på att få ont i magen. Alltså de var nästan godare än både Pappis och Siris, och tro mig-de om några är bra på att göra pannkisar! Det var nästan mormor-style, så goda! Förbluffande, häpnadsväckande och helt magnifikt. Var bara tvungen att skrodera lite, ingen kommer tro mig i alla fall. Så mor&jag hade pannkaksparty med saft och sugrör!

HA DET BÄST! Tänk på att det bara finns 1 dag av denna dag, gå inte miste om den
//JK

Kommentera

Publiceras ej