Om jag kunde drömma

0kommentarer

Visste ni att man efter att ha läst 101 sidor i dunkel sovrumsbelysning får ont i ögonen? Non-stopläsning på Siris&mitt nya samtalsämne, Twilight♥. Alltså det är smärta i mitt hjärta när jag ser filmen eller läser boken. Åh, den är så bra, så bra att man bara vill skratta, gråta, slåss och kissa på sig på en & samma gång. Nästan bättre än Mamma Mia och jag överväger tillochmed om den kanske möjligtvis kan vara bättre än Fantomen på Operan!? Jag borde egentligen plugga inför historiaprovet men jag bara MÅSTE läsa lite mer, bara några sidor till!!!! Kanske även se filmen en gång till!?! Vilken plåga S dragit med mig i, nu är jag ju beroende.

Idag har jag förövrigt tillbringat min dag med Siri. Ätit lunch på Davidssons och kollat på Twilight hos henne & kramat Katten. Jag blev hårig & den 58:de minuten i Twilight is to die for...........   :)

"Twilight is my own brand of heroin..."
//Jk

Kommentera

Publiceras ej