På konfirmationen pratade vi om skapelsen

0kommentarer

Visste ni att Michail Gorbatjov har namngivit den svenska pirogen: Gorby´s piroger? (& för er som inte vet vem denna gubbe är kan jag säga att han är en rysk politiker. 1991 var han nämligen ansvarig för att splittra Sovjetunionen och riva Berlinmuren, han har fått massa priser också).

Nu spelar Robert Wells sin musik för mina öron, han är så fruktanvärt bra! Upp på berget är min favorit och hans konserter är alltid något extra, de är bäst. Nästsista gången vi var och klappade händerna, alltså i Dalhalla, så var det bara så maffigt. De hoppade från 30 meter höga berg rakt ned i vattnet, sköt raketer, hade färgskiftande fontäner och helikoptermusik - men sedan när man vände sig om kom hans egen helikopter rakt ovanför oss, ni vet den som är målad så det ser ut som ett piano på!! Konserter är bara för bra. Helst Roberts, Shakiras & Sofia Jannoks♥. 
Meeen i alla fall, imorgonmorgon ska jag färga håret, ikväll ska jag se på Greys Anatomy och plugga franska, imorgon är det torsdag vilket innebär gitarrlektion... som för med sig att jag måste träna på läxan ikväll också! Åhh, tröttis! Så är den så ostämd som den bara kan vara. *gäsp* Tur att det bara är några Mamma Mia ackord, gudskelov, skulle ha somnat annars!! Löv Mamma Mia

+ att jag skulle vilja ha en tidsmaskin, så man kunde åka tillbaka i tiden, t.ex. till dinosauriernas tid(!!!!!!!!!) eller typ stanna tiden...  Sova i hundra år...

Sov go... Jag menar, ha en bra kväll! Ta hand om de du tycker om.
//JK

Kommentera

Publiceras ej