Upp på berget

1kommentarer

Hoho! Nu har jag skrivit ett halvt brev, ätit russinmussin, lyssnat på Irländsk musik och varit på mitt berg med ett stort täcke, en bok, lakritschoklad och vinden som sällskap. Mitt berg är typ bäst. Jag låg där och lät solen smeka min kind när plötsligt några förbipasserande stirrar opp, på mitt berg där jag låg helt lagom osynlig med mitt stora röda täcke! Det var  pennibelt, haha, men ack så kul! Jag kan inte ha sett normal ut. Och det roliga var ju att jag hela tiden vinglade mellan att bli jullanmos eller jullan. Jag älskar att det är sommar, för det är det ju nu. Jag har ju sett gula blommor.

Sen är det såhär. Att om några dagar, kanske 13, ska jag flyga plan. Jag kom just på att jag nog inte vill det.
Fast jag får först liksom hypnotisera mig själv och sen tvinga mig på det dumma flyget och säga att det är ju värt det, det är ju förfan värt det så mycket! Men aa så atte... Jag har bara flugit helikopter. Ihhhh, bara vi inte kraschar så ska det nog gå ballerina prima! :D ser fram mot att träffa knölen, ja E, jag syftar på dig!!!!!!!!!!♥

MER KÄRLEK, kärlek är bäst. Tack
//JK

1 kommentarer

<3

02 Mar 2009 13:00

Du klarar allt! Du övervinner en rädsla i taget, vet du. Nu har du ju varit i underjorden, så att flyga kommer bli en baggis. And we will do it together you know. LOVE U

Kommentera

Publiceras ej