C'est samedi !

0kommentarer

Jo, är det någon som har nitlotter så kan ni gärna ge dem till mig, då gör ni även miljön en välgärning samtidigt som ni stöttar mig i min samling. Tack!

Saknar Eve, hon kommer snart hem, den femte, mitt favoritnummer. Då skall vi åka och bada! Jag har väntat på premiärdoppet bara därför:) Idag är det sommar, Ricky Martin, dans, städning och solning som präglar min dag. & Nelson Mandela, of course! Jag har snart läst 200 sidor av 600 möjliga. Skulle ha åkt på födelsedagstripp med Maria&Siri idag men Siri är sjuk, den stackarn. Så tråkigt, hoppas Prinsessan blir frisk-fisk omedelbart!♥
På tal om dinosaurier så älskar jag mitt rum, skulle kunna bo där hela tiden, som jag praktiskt taget redan gör dock. Men ändå.
Nu skall jag sätta på min fästman Bose på högsta volym, hoppa ut i min finaste utstyrsel och njuta av solen!

På återseende!
//JK
 

Kommentera

Publiceras ej