♥ En värld full av liv!

1kommentarer

HEJ & VÄLKOMMEN TILL EN DAG UR MITT LIV!

Dagarna går utan att någon förstår. Tänka sig, alla mina vänner redan är femton. Det är syperstort! & mina två bästa vänner har fått moppekörkort. Jk är glad, hon hoppar! Hon är just avnjutit en tripp på Siris moppe, hallå den åkte på vägen liksom!!!
Nåväl, hjälmen höll på att åka av & snoret samlades i näsan bara för att jag skrattade så mycket så jag tjöt. Hohoho!
Jag är apglad just nu. Hela jorden bara snurrar, jag funderar på att ta en picknick på mitt berg.... Men men, jag har inte packat väskan än. Så jag får nog ta den picknicken någon annan gång. Flyget går 22 ikväll & imorgon kommer jag återigen vakna i DU-DU-DU-DU-DU-DU-DU-BLINNNNN! Ahh, sen tar vi tåget till Cork & sedan vidare till Mallow där Eve har bott hela det här halvåret hon har varit borta.

SÅ OFFANTLIGT MÄKTA KÄRLEK I LUFTEN DET ÄR NU, DÅDÅ!!
Bye bye allihopa som blir kvar i Sverige! Vi syns nästa fredag!
STORPUSS med giffelsmak
//Jk


PS till Siri & Viktor. Om ni så mycket som FUNDERAR på att ramla med cyklarna med motor, då flyger jag hem igen & sätter på er ett plåster, så våga inte ramla nu!!!!

1 kommentarer

Siri

28 May 2009 20:24

Haha, jag funderar för fullt, så kanske du stannar här hemma och är med mig istället:D:D

Kommentera

Publiceras ej