Hahaha

2kommentarer

En otroligt bra dag, må jag säga. Bra i skolan, bra efter skolan & en förhimla bra kväll! Jag älskar denna dag! Haha, först måste jag berätta om far som efter mitt besök hos frisören blev skrämd ända in till skelettet, han säger själv att han var nära på att svimma. Så rädd han blev alltså, det var nästan roligare än Greklands bidrag i Eurovision Song Contest!
Sen åkte vi till världens bästa mormor, hon har namnsdag idag, och hon tittar först lite misstänktsamt på mig, lite snett. Sen är det mor som säger att jag just varit & klippt mig. Mormor: Har du gjort det själv?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Haha, så innerligt kul!!!! & det är inte så att jag har en dålig friösör, tvärtom, hon gav mig ju min absoluta favvofrilla! Alla som sett mig hitills tycker den är FUL, och den benämnelsen är väl ändå att ta i i underdrift!

Jag älskar den, ofcourse. Skrämmer slaget ur far min, kan spela symfoni med den och den döljer mina fula, äckliga öron etc osv mm...
LOVE IS IN THE HAIR!!♥
//Jk

2 kommentarer

Österholm

19 May 2009 20:40

Ja du Julia vad ska man säga om allas kommentarer???Jag vet ju iallafall att du inte gjorde det själv hahahaha. Ha en fortsatt bra kväll kram kram

E

20 May 2009 11:35

OCH var ar bilden som jag begarde??? Vill se nu!! <3

Kommentera

Publiceras ej