Just goes on and on

2kommentarer

Det värsta är att jag sviker mig själv så mycket, ni som läst föregående inlägg. Satan i gatan vad less & sur jag är. Jag är så värdelös & allt jag gör slutar med en soppa! Åh jag vill bara äta. Dumma, dumma Jk... Så bombsäker på att boken låg i väskan, & jag som verkligen hade lovat mig själv att vara bra. Jag vill ju vara bra! Nu har jag ingen lust med något, och så tänker jag att jag inte kan på de saker jag kan så att jag inte kan dem. Jag måste tänka att jag kan. För jag kan ju, eller hur? Joo, jag kan. I alla fall får man låtsas det... Jag måste be er om förlåtelse för att jag är så urbota depp. Men ibland måste man vara lessen, det är skönt.

Nu ska jag sluta skriva, gå & lägga mig. Imorgon ska jag tänka att jag kan & be till högre krafter att det skall gå väl för mig. Förövrigt så är det Grännäs-sportdag imorgon. Ser fram emot(...den goda matsäcken;-)

FRAMGÅNG, LYCKA & KÄRLEK
//Jk 

2 kommentarer

Anonym

19 May 2009 09:36

Jag håller tummarna för dig, vet att du fixar allt du vill <3

JULIA är BRA!!

E

19 May 2009 11:16

JULIA DEN BASTA! Kul med sportdag :) Kommer ga galant! Love U SIS <3

Kommentera

Publiceras ej