Stämplas ej

2kommentarer

vadå, jag har inte skolkat två eftermiddagar i rad? jag har faktiskt varit sjuk. sort of. inte vanlig sjuk-sjuka precis... men magont & illamående av sin egen kropp borde väl räknas?
jaja, inne på anorexispåret igen. vad jag ser är det enda utvägen till att bli smal.
mor säger förstås att jag är perfekt. men vadå hallå?! det finns speglar och hyggligt folk som säger motsatsen..
& det hjälper inte med "perfekt snacket", hjälp mig genom att säga hur jag skall nå smalhet istället.

end of discussion.

Jag har varit hos Samelius nu & fått ett syperfint litet guldhjärta! Kärlek!♥

PUSS på att jag är i Ireland på fredag!
//Jk

2 kommentarer

E

27 May 2009 12:59

PUSS pa att du ar i Mallow pa fredag =D

Anonym

27 May 2009 23:32

Hej Julia!

Jag ska inte läxa upp nu och bah: du är perfekt som du är (även om du är så snygg så att massor av brudar skulle döda för att se ut som du) men jag vet hur det är, man lyssnar ändå inte.

nästan alla tjejer hamnar där nångång. man är inte nöjd. man såg ut som man alltid gjort och så helt plötsligt kom en massa hormoner och bara fuckade up allt och man bah "vad fan hände?".

jag önskar att du kunde se allt det vackra och superfina och snygga hos dig själv istället för att se det du inte gillar. tro mig, det är sååå segt att se tilbaka på sin tonårstid och inse att man spenderade alldeles för mycket tid med att vara missnöjd.

men här kommer iaf ett tips: ät bara tills du är mätt. kroppens signaler är himla bra. och om du är hungrig: ät mat. mat är inte boven. det är allt det andra som är. och träääna då, det vet ju alla att man ska, men vem fan orkar.

och vem är jag att sitta här och ge råd? jag sitter och käkar winegum och dricker en öl. men vet du vad som verkligen funkar och är viktigast av allt? att man inser att man är sexig och snygg i sin egen sexighet så att säga. jag skulle vilja ha pinnar till ben och pytteliten rumpa, men det kommer jag aldrig få, så jag lyssnar på Beyonces bootylicios och vet att killar gillar tjejer med "en massa gott" som Sven uttrycker det! =)

Lycka till och kom ihåg att ju mindre du tänker på det, desto mindre problem är det!

Häslningar en som har massa konstiga matproblem och kom ur dem! =) Klara

Kommentera

Publiceras ej